torsdag 6 maj 2010

Ooupps

En vecka går tydligen väldigt fort ibland..har inte haft tid att skriva faktiskt. Och jag har inte så vanisnnigt mycket att skriva om heller..men jag ska försöka summera veckan..

Förra torsdagen vart ju en liten förvåning vad gällande viktnedgången, men det är strunt samma nu, för nu har en hel vecka passerat och förhoppningsvis visar det bättre resultat idag.
Vi vart i alla fall och spelade Beach Volley med tjockisklubben :-) Det var väldigt skoj får jag säga, en liten irritation var det dock på en ättrig liten tjej som var med (någons dotter). Hon kunde fanimej inte ta en enda bolljävel utan boxade bort dom..skitunge (nä jag är ingen tävlingsmänniska:-) Men i det stora hela var det väldigt kul.

Valborgshelgen spenderades på Orust. Frida och Magnus kom och stannade med oss över helgen. Fick foxat med vattenpumpen, grillat och druckit gott. en avkopplande och trevlig helg.

Måndag-onsdag har varit full rulle, lågpromenader, hundkurser, och stallet har avlöst varandra så det har gått i ett hela veckan hittils. Men jag gillar det...

Idag är det ju då således invägning och ikväll ska jag bowla med några av tjejerna från gymnasiet. Ska bli väldigt trevligt. Sen får jag se om jag orkar med ett besök på valand med..är Clubb 112 där ikväll, kan ju vara lite kul att kika på..
Helgen kommer bestå utav arbete, hela helgen..ska klämma in nino på lördag med, men det ska nog gå bra. Nino är för övrigt i kalasform..går som en dröm..fishästen!!
Nä nu är det dags att ge sig ut på promenad, kanske kan man traska bort några extra hekton inför ikväll :-)

Over and out

Inga kommentarer: