onsdag 26 maj 2010

Börjar närma sig

Imorgon är näst sista invägningen..måtte jag fan passerat 10 strecket och lite till :-)

Ikväll ska jag till Elle en sväng då hon ska ha sitt Grand Opening som distributör (stavning) för Herbalife.. Har beslutat mig för att beställa ett startpaket och köra på det sista veckan och ja, givetvis fortsätta med det sen, men en kick sådär i slutspurten är nog inte fel. Så ikväll hoppas jag att få mumsa på lite olika smaker o se vad man tycker är gottigast.
Överlag är det nog ingen dum idé att köpa för min del eftersom det blir lite upp och ner med regelbundet ätande när man jobbar natt.
Exempelvis som igår..käkade middag vid sju och åkte till jobbet vid nio. Hade sjukt mycket att göra hela natten för jag var på ett annat ställe och jobbade. Och när jag väl satt mig ner så var jag allt utom hungrig. Kom hem..skittrött, stöp i säng..sov och käkade först klockan 14 idag..vi snackar 18-19 timmar utan mat, vilket är fullkomligt rubbat..Hade jag då haft en shake så hade det varit lika smidigt om inte smidigare än att dra i sig en kopp kaffe. Så jag hör ju själv hur det låter. Därför är detta ett ypperligt alternativ för mig..Dessutom HATAR jag att äta frukost, men kan utan problem ta en shake..så det blir nog toppen.
Då kommer dom sista 10 pannorna att trilla av i bara farten tror jag..
Målet är ju trots allt att ha nått min målvikt innan sommarens slut..
Och jag ser verkligen inga hinder eller konstigheter med det.
Ska jag vara helt ärlig så har det gått över förväntan att tappa dessa 10. Motivationen har varit på topp varenda vecka i princip, och visst har jag slarvat. Men bara för att man beställer en kebab så måste man inte trycka i sig hela. Och jag hade aldrig orkat det för den delen heller eftersom magsäcken har vant sig vid mindre mängder mat.
Det enda jag önskar nu är att tappa fläsk där jag vill tappa. Smalare hals och ansikte behöver jag fanimej inte ha :-) Bort med mage, röv och lår NU!!!!

Inga kommentarer: