lördag 22 maj 2010

Myshelg

Ja det har det verkligen varit såhär långt.
I går var det en sån total lycka.
Jag hoppade med Nino för första gången på kanske 2 år, och det gick skitbra. Det var inte högt, det var inte svårt, bara så jäkla skoj. Var helt lycklig resten av dagen.
På kvällen åkte vi till Micke och Elle och grillade och sippade rödtjut, jätte gott och jätte trevligt som alltid. Uppskattar dom där goa stunderna man får med sina närmsta när man bara kan sitta och prata. Jag behöver verkligen en sådan dos lite då och då.

Idag hade vi absolut ingenting på schemat och det är väldigt ovanligt vill jag lova. Så vi visste nästan inte vad vi skulle göra av oss :-)
Men vädret var ju fantastiskt så vi packade ihop oss och åkte till mina föräldrar som var i Åsa. Vi hade det verkligen hur mysigt som helst. Åt gott och Peter och Farsan drack bärs och vi bara var. Har fått en rejäl kräftbränna idag..men så gott med solen, ljuvligt.
På sena eftermiddagen då vi skulle åka hem tog vi svängen förbi Carro och deras hus. Skitmysigt!! Dom har verkligen ett kanonboende!!
Ja dessa dagarna har varit riktiga 10 poängare, och morgondagen lär bli toppen den med. Ska upp och fodra hästarna klockan 8 men jag tycker det kan vara rätt mysigt faktiskt. Även om jag hatar tidiga mornar.

Ja sånna här dagar behövs helt klart. Speciellt när det är mycket som händer runt omkring. Brorsan flyttar hemifrån den 5 Juni, det gläder mig verkligen, men samtidigt så är man lite orolig. Jag vet att detta är det bästa som kunde hända honom, men eftersom jag själv jobbar inom LSS så vet jag även hur illa det kan vara. Men jag ska absolut inte måla fan på väggen. Jag tror detta blir toppen. Älskade lillebror, kommer kännas skitskumt att åka och hälsa på honom i hans egna lägenhet, och egen uteplats har han med. Lyxliraren :-)

Lilla älskade mormor åker fortfarande ut och in ifrån sjukhuset, det är alltid något. Speciellt när hon har mått riktigt bra en period, så är det alltid någon infektion eller liknande som sätter käppar i hjulet och man är tillbaka på ruta ett.

Sen är det lite annat som pågår som jag inte vill gå in på här i bloggen. Men det är något jag tänker mycket på eftersom det är någon som jag bryr mig otroligt mycket om som mår väldigt dåligt. Jag beundrar denna personen något enorm som på nåt jävla vänster orkar, får det att rulla på i alla fall. DU vet vem du är. Och jag hoppas att du även vet att jag gör vad som helst för dig. Mina nära vänner är få, men dom betyder lika mycket för mig som min familj gör. Och jag skulle gå över lik för er! Jag kanske inte alltid berättar hur mycket jag faktiskt uppskattar er var och en. Men ni betyder så mycket! Nu tänker jag inte bli sentimental, men jag ville bara understryka hur mycket ni betyder för mig.

A cirkle is round and has no end - that´s for how long you will be my friend.. :-)

Sov gott
Over

Inga kommentarer: