onsdag 26 maj 2010

Herbalife

Yes då har jag beställt mitt första Kit med Herbalife..min "säljnisse" kommer framöver att vara Elle. Jag tog ett kit som var ett sk Turbo kit :-) standardgrejerna plus lite cellulitpiller och piller som ökar förbränningen och på köpet fick jag 14 st mellanmåls bars. Jag är toktaggad!!!
Kommer ju gå som en dans detta..Förhoppningsvis får jag merparten av produkterna imorgon, då jag gärna vill ha det till helgen eftersom jag ska jobba hela jäkla helgen.
Vi var ett gäng som var hos Elle idag...och jag hoppas innerligt att fler hoppar på tåget..Det finns inget att förlora!!!

Är det någon som är intresserad av att testa Herbalife, så skriv en rad..







Har nu förresten sett att deras logga nästan är som ett majjablad :-)
Fräsigt..

3 kommentarer:

Anonym sa...

vill testa,dock inte allt
mvh kicki

Linda! sa...

Kicki:
Finns väldigt mycket olika produkter och det är inte bara bantningspreparat. Finns för träning, hålla vikten, viktuppgång..ja typ allt..

Kanske kan ordna lite infopappaer om du vill?

Anonym sa...

ja gärna

kram