söndag 9 maj 2010

Bättre

Med sömnen idag..tack för det!
När jag hade vaknat till liv så packade jag och Peter in hundarna i bilen och åkte till Sisjön. Blev en rätt lagom promenad runt sjön, luffsade omkring lite. Det var mysigt.
Jag och Quattro fick brilljera lite med inkallningen med, både Peter och Lexa var mäkta imponerade :-) Sen fick dom gå och gömma sig och jag och Quattro fick leta efter dom, buskul!!

Imorgon är det individuell träning på kursen, vi ska jobba lite extra med det vi tycker är svårast. För vår del blir det nog läggande under gång, linförigheten och platsliggning. Dom andra momenten känner jag att även om dom inte sitter hundra nu så vet jag nog på ett ungefär själv hur jag ska jobba vidare med det.

Ja annars då, nästa vecka kommer att bli körig! Jobbar 11-20,30 på tisdag, natt ons-torsdag och 15-21.30 på fredag..kommer vara död!! På fredagkväll kommer vi troligen åka till Orust direkt då jag slutat. Är så gott att vakna upp där.

Tack min underbara syster för att du tar Nino lite extra denna veckan, du är bäst <3

Inga kommentarer: