onsdag 21 december 2011

3 dagar kvar till julafton

Ja då står julen inför dörren och ja, jag känner mig ganska lugn och ostressad faktiskt. Vi har ju varit lite tvugna att planera och förbereda i god tid i år så alla julklappar har varit klara sedan ett tag tillbaka.
Även om jag älskar julen så är det tråkigt nog så att jag vill bara att helgerna ska vara över så det kan bli dax för bäbisen att komma :)
Jag borde egentligen bara njuta av den tiden som är kvar nu innan och det hade jag säkert gjort också om det inte vore för att jag får ont av att göra något.
Det är ganska störande att inte kunna gå ut och promenera utan värk, eller framförallt hur ont det gör efteråt...eller att inte kunna gå på bio för man måste springa och kissa hela tiden. Det kan tyckas gnälligt, men det är faktiskt ingen höjdare alls..
Hur som..jag har haft den bästa natten på veckor..tog 2 alvedon innan jag gick och la mig igår och har sovit som ett litet barn. En gång var det kissepaus, men i övrigt så har jag verkligen sovit gott. Inte så ont när jag vänt på mig o så..underbart!!
Sen att jag vaknade klockan 5 i vanlig ordning är väl lagom skoj :) Men idag gör det inget..ska snart släppa ut Lexa på morgonkissen så ska vi nog lägga oss igen och dra oss ett par timmar till..det är avkoppling och att faktiskt njuta lite om nåt..


Inga kommentarer: