fredag 16 december 2011

För mycket

Ja ibland har jag alldeles för mycket som snurrar i skallen, det resulterar i svårt att somna och att vakna mitt i natten och inte kunna somna om.
Inatt har det varit precis så, jag har legat och retat mig något så förbannat på f-kassan :-) I snart en och en halv månad har jag försökt att få dom att göra rätt med min årsinkomst, det saknas en månads inkomst i deras papper vilket innebär att jag såklart får lite för lite ut varje månad. Det kanske handlar om en tusing i månaden men ÄNDÅ, vid inte mindre än 4 tillfällen har jag blivit lovad att bli uppringd utav en handläggare, men INGEN ringer upp, och nu börjar jag bli riktigt jävla asförbannad.
Hur jävla svårt ska det vara!!
Så idag så ska jag återigen behöva ringa till dom nötterna..jag har absolut ingen lust, men rätt ska väl ändå bli rätt någon gång??!!
Suck!! Så nu har jag gapat av mig lite, så nu ska jag snart lägga mig och somna om :-)

Idag ska vi på föräldrargruppens sista träff, får se om någon kanske har kläckt, den första i gruppen har bf 25 dec så det skulle ju kunna ha hänt.
Är för övrigt ett grymt gött gäng och jag hoppas kunna hålla lite kontakt även här efter...

Inga kommentarer: