onsdag 14 december 2011

Ljuvligt

att vakna klockan 5 när Peter går upp och inte kunna somna om..eller inte!!?
Träligt är det och ändå gick jag och la mig 1 1/2 timma senare än vanligt igår.
Brukar ju inte vara några problem att somna om efter lite frukost och sådär, men det är ändå segt att inte somna om när klockan fortfarande är natt.
Visst lika bra jag vänjer mig, men jag har haft det såhär i lite drygt 18 veckor nu, så jag HAR VANT mig :-)

Jahopp idag är det alltså exakt tre veckor kvar till beräknad ankomst, vilket innebär att det kan ske i princip när som helst, sjukt skumt.
Jag har inga känningar i form av sammandragningar eller så, lite molande värk emellanåt men inget som gör ont. Så jag tror det dröjer..lika bra att vara inställd på det i alla fall.
Idag blir en bekant igångsatt med sin förlossning, ska bli så spännande att höra hur allt gått.
Och stort LYCKA TILL!!!

Idag ska jag åka till finaste Nino, hade hoppats på lite bättre väder än vad det bjudits på det senaste, men det verkar inte bättre än att det ska regna och ha sig idag igen.
Då är det tur att man kan stå inne och mysa med hästen..längtar något sjukt efter att få sitta upp igen...Om bäbisen kommer när hon ska så är det inte allt för långt kvar tills jag faktiskt kan rida..senast 1 mars ska jag sitta upp, senast!! :-)

Nä, släppa ut hunden på morgonkiss sen ska jag sova lite till..

Inga kommentarer: