fredag 23 december 2011

Endast jag är vaken...

Jäkla tråkig vana detta med att inte kunna somna om när jag vaknar vid fem...
Så nu, som varje dag denna veckan sitter jag med en macka och en kopp kaffe.
Lexa som är allt annat än morgonpigg släpar sig ut ur sovrummet och lägger sig i sin andra bädd i vardagsrummet, allt för att inte missa nåt, även om hon är dödstrött.
Sötfian!

Ja snart blir det sängen en liten stund till och sen ska vi åka och hämta upp husse som lämnar tillbaka sin lånebil idag, så nu kommer vi bara ha min bil fram tills i februari då Peters bil ska vara leveransklar.
Jag kommer ju inte köra så mycket om ett par veckor och nu är Peter långledig så det passar sig bra att spara in ett par kronor på färdmedlen.
Insåg precis att vi även måste ge oss ut bland alla dårar i julhandeln idag..suck!!
Nåväl..bara att mentalt ställa sig in på att det kommer vara kaoz!!

Inga kommentarer: