onsdag 7 december 2011

Morgonstund

Efter en kass natt och en stressig morgon så är jag väl värd en riktigt god frallfukost.
Inatt har det förmodligen varit all sorts väder, regn, blåst och hagel har kombinerats och piskat mot rutorna vilket såklart resulterat i dålig sömn och dom obligatoriska kisspauserna på det.

På morgonen ringde väckarklockan kl 0700 då bilen skulle lämnas på service och innan dess skulle såklart Lexa rastas. Men nu är jag äntligen tillbaka hemma och har fått i mig frukost och kaffe så snart ska jag nog bli människa igen.

Idag ska jag åka och hälsa på Linus och Elle en liten sväng och såklart hämta tillbaka bilen ifrån verkstaden. Men annars en soft dag, skönt!
Snacka om att jag vant mig vid att vara ledig ifrån jobbet, jag saknar det inte för fem öre.
Det säger väl mer om hur jag trivs på jobbet än något annat visserligen, så det blir nog att söka sig vidare när mammaledigheten närmar sig sitt slut.

Inga kommentarer: