torsdag 22 december 2011

Hej och hå!

Ja då var det snart dax att bege sig till barnmorskan igen då, vecka 39 och 13 dagar kvar till beräknad ankomst. Lite skrajsen är jag allt måste jag erkänna.
Rädd för att det ska göra FÖR ont, rädd att nåt ska gå åt helvete eller att bäbisen inte är frisk..Det är tankar som dykt upp de senaste dagarna..Antar att det är ett naturligt steg på vägen, men desto fler skräckscenarion jag hör desto räddare blir jag ju såklart :) Men nog om det!

Efter bm ska jag möta upp Emelie och Elle och käka lite rå fisk, ska bli trevligt o gött, bäst att ladda upp med lite nyttigare alternativ såhär dagarna innan jul, för sen är ju helgen en enda stor frossa känns det som.
Inte mig emot, det är ju förbannat gott, men jäklar i mig vad man äter :)
Är det nu jag ska börja skylla på att jag äter för två tro?? :)

Önskar er en underbar dag!
För det ska jag ha!

Inga kommentarer: