måndag 12 december 2011

Min helg

Jag har som sagt haft en superduper helg, mer sånt tack!!
I fredags gick ju jag och tjejerna på mingelkvällen på Glow, det var trevligt att träffa alla samlade igen. Underbart.
Min kväll slutade dock strax efter 23 eftersom jag varken har orken, lusten eller kroppen för att orka så mycket längre :-) Några festade vidare och hade en bra festkväll.

Lördagen spenderades först i Kungsviken hos svärfar en liten stund, sedan hade vi lite glöggkväll med lite andra vänner och respektive. Också grymt trevligt och mysigt på alla sätt och vis.

Söndagen var även den lite flängig.
Först vart vi en sväng till Jysk och Jula och köpte lite grejer till hemmet.
Sedan var det den sedvanliga veckohandligen.
Hemma i några timmar innan vi åkte hem till mina föräldrar och fikade och åt plättar för att sedan landa hemma en stund innan läggdags.

Nu väntar en ny vecka, jag har inte allt för mycket planerat, det blir nog ett besök till Nino, MVC och föräldrargruppen än så länge. Sen får vi se vad som händer..
Går in i vecka 38 nu..inte långt kvar nu..
Och oj vad vi längtar...nu är det bara slutspurten kvar..

Inga kommentarer: