tisdag 27 december 2011

Julen

Julen kom och gick, ganska hastigt och lustigt.
Förmodligen känns det så eftersom det begav sig under en helg.
Peter är ledig hela veckan iaf vilket är väldigt gött.

Vår julafton var i alla fall helt perfekt.
Vi tog sovmorgon och gjorde oss i ordning i lugn och ro, sedan åkte vi ner till Åsa och mockade och fixade med mat till Nino och fick lite mys såklart.
Sedan åkte vi hem till mina föräldrar, där även Carro och Gibbe var.
Vi åt i lugn och ro i flera timmar :)
Kollade på Kalle, öppnade klappar och bara satt och tog det lugnt.
Helt perfekt som sagt!

På juldagen åkte vi till Kungsviken till Peters pappa där även hans mormor och bror med familj befann sig. Massa mat igen och lite klappar..men långt ifrån lika lugnt då Peters brorsdöttrar är 6 och 8 år gamla :) Sockerstinna barn som dessutom hade resfeber då dom skulle flyga ner till Lanzarote senare på kvällen, ja det är livliga ungar det!!

Annandagen var en lugn och behaglig dag.
Sov länge, gick upp i lugn och ro och bara tog det lugnt.
På eftermiddagen åkte vi till freeport en sväng och spanade in rean..Peter hittade ett par snygga pjucks och jag hittade lite grejer till köket :)
Kläder till mig är ingen idé att ens tänka på för än till våren känns det som..om ens då :-)

Idag jobbar Peter lite med en kompis och jag ska ägna mig åt att städa upp här hemma..det har lixom inte varit prio att städa under helgen precis..
8 dagar kvar till bf...åh vad jag inte vill gå över tiden allt för mycket!!

Inga kommentarer: