tisdag 20 december 2011

En vit jul?

Ja kanske, om man bor här i alla fall :-) Det hinner såklart regna bort om det skulle vara så, men jag tänker njuta av det så länge det ligger kvar.


Idag har jag inget speciellt på agendan så jag tänkte ägna mig åt att städa min garderob och lilla Walk in...behöver rensa och då kan jag ju passa på att ge bort det jag inte kan ha längre till bättre behövande. Brukar bli en sopsäck eller två varje vinter. Så känner man sig lite redig med :-)


Färgade skallen igår med. Chokladbrunt, ska köra i en omgång till då lite blont fortfarande lyser igenom, men det blev inte grönt iaf :-) Jag färgar nästan aldrig hemma, eller tonar i detta fall, men frisören hade ingen tid och jag orkade inte se min fula utväxt. Så brunt it is..och rätt bra blev det med...


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

sun moon and stars sa...

härligt med snö...vi har något vitt puder här som också skall föreställa snö....kom ihåg när jag bodde i Olsfors som låg lite på höjden där va det oftare snö.....spännande tider....kan maninte få se en magbild nu då????? hehe....kram