torsdag 8 december 2011

Kommer bli en grym helg!!!

Kommande helg ser jag verkligen fram emot!!
Jag hade lite tur och vann entré för mig själv och 4 väninnor till en mingelkväll på Glow imorgon.
Och med ännu mer tur så kunde faktiskt alla tilltänkta följa med, trots bara 2 dagars varsel.
Det ska bli så jäkla skoj att träffa hela "gänget" för nu var det längesedan vi lyckades komma loss allihopa samtidigt. Lite trist är det såklart att vara höggravid, och helst inte vilja vistas bland folk :-) Jag hade ju hellre velat köra en helkväll och festa loss, men det kommer när det kommer.
Men morgondagen ser jag mycket fram emot.

På lördag ska vi ha lite glöggkväll här hemma tillsammans med lite andra vänner, också lite halvspontant men det kommer bli trevligt det också..
Vi ska även försöka hinna åka upp till Kungsviken en sväng på dagen..

På söndag SKA vi inhandla det allra sista i julklappsväg..
Jag har lite svårt att anse att jag köpt tillräckligt, det är alltid någon mer man skulle vilja ge något till o sådär, men efter söndag, ja då får det vara nog!

Gjorde ett tappert försök att handla idag, men jag hittade bara lite kläder till bäbisen och lite smink till mig själv :-) Får undvika affärer där sådant finns helt enkelt..

Inga kommentarer: