onsdag 27 augusti 2008

Drömmen om en liten soffa....



Somnade så sjukt gott igår morse när jag kom hem ifrån jobbet. Men vaknade vid 12 snåret, drömde om soffor. Verkligen drömmer om att få sitta i en soffa och titta på tv eller vad som helst, hur sjukt är inte det=) Försökte somna om men fick inte riktigt ro, så jag bestämde mig för att nu jävlar ska jag ringa upp skinngruppen där vi beställde soffan och fråga vad det är som händer. För övrigt så heter det inte skinngruppen längre utan Store?! Fult namn, men skit samma.

Jag ringde upp och frågade hur det går med vår soffa som är 5 veckor försenad. Vi beställde den dessutom för tre månader sedan, hur svårt ska det va!??

Hur som helst så visade det sig att leveransen med sofforna hade kommit och att dom faktiskt hade tänkt att ringa oss snarast, yeah right! Hade inte jag ringt så vette tusan. Men i alla fall, soffan kommer på torsdag förmiddag!!! Så najs så najs. Jag och Peter har bestämt oss för att gjuta in våra rumpor i den både torsdag och fredag kväll =)

Nu borde jag kunna sova bättre idag när jag vet att den älskade soffan kommer..

Inga kommentarer: