tisdag 19 augusti 2008

Ont i precis hela kroppen!!

Pust.. idag har jag vart i stallet i 4 timmar. Ridit, mockat, mockat hagen och fyllt på vatten i hagen. Helt slut. Men ridningen gick jätte bra, vilken galopp han har lille prinsen. Vi flög fram i Delsjöns skogar, UNDERBART!! Vi var rätt sega båda två när vi kom tillbaka till stallet. Men Carro har gjort ett dunderjobb med galoppen på honom i sommar. Helt otroligt, vilken skillnad. Bra jobbat syster!! Nu är det ut på banan som gäller igen, för Carro alltså, inte jag.. no no..

Sen efter detta så gick jag en 40 minuters promenad i rask takt med vovven. Alla djuren måste få sitt så nu är även Lexa nöjd och go och ligger nöjt och tuggar på ett grisöra. Hade tänkt att lägga ett litet längre spår för henne idag med men det va som om att gud tänkte att här ska fan inte spåras så öppnade han hela himlen. Så jag sket i det.

Vi var även och letade i varenda butik som säljer tv spel, efter wii fit. Det finns fan ingenstans.. grrr

Ska för övrigt koka kräfterna själva till helgen.. kan gå hur som helst =)

Nä nu ska ja putta undan gubben min från Nintendot för nu vill jag åxå vara med o spela...

Inga kommentarer: