onsdag 6 augusti 2008

Målning!

Just nu sysselsätter jag mig att måla om i vardagsrummet, vi har redan målat 2 ggr men det lyser fortfarande igenom lite så vi bestämde oss för att måla en tredje gång. Blir riktigt snyggt om man jämför med innan faktiskt. Min gubbe ska få vila under tiden jag målar nu för han körde andra gången nästan helt själv så nu kan likaväl jag göra det.
Blir perfekt, lyssna på rockklassiker och dricka bärs medans man målar.. weiii


Såhär såg väggarna ut innan!




Såhär blev det efter första strykningen, då va jag först lite nervös ska erkännas för här ser det ut som om en treåring har kladdat på väggarna =)










Men efter andra strykningen så började vi anan potentialen!

Så jag tror det kommer bli skitfint nu efter sista gången. Nu väntar vi bara på soffan som är 3 veckor försenad..grrr

Inga kommentarer: