fredag 15 augusti 2008

Träningsvärk av TV spel?

Trodde inte på riktigt att man kunde få träningsvärk av att stå och vifta som en blådåre framför tv´n och på allvar tro att man faktiskt är med i en boxningsmatch. Men det är så fantastiskt roligt..kan nog tänka mig att gå med i klubben AWB, Anonyma Wii Beroendenister. Är riktigt tråkigt att vara på jobbet och inte kunna spela =) men men, tids nog hinner jag det med.

Imorgon kommer hästen hem, äntligen. Ska bli så gott att få komma ut i Delsjö terrängen igen. Ska bara försöka få Lexa att vilja lyssna på mig även om hon ser ett rådjur, så kan även hon följa med ut i skogen. Jag har haft henne med vid ett par tillfällen men hon är inte så jätte intresserad av att lyssna på sin matte när det kommer just rådjur eller andra hundar, eller harar för den delen heller. Tokig liten bitch det där.. men ack så go.
Får se om det blir några valpar denna gången. Jag tror att hon är dräktig men det har gått såpass kort tid än så jag kan inte säkert veta.

Nä dax att göra något...

Inga kommentarer: