tisdag 12 augusti 2008

Vilka underbara vänner...

Satt just och kollade in tjejligans nya hemsida.. eller ja nya och nya, vi har ju aldrig haft någon innan så man får väl säga första hemsida då.
Man blir nästan lite sentimental... Elle har jag känt nu i ja.. ialla fall minst 10 år. Virran och jag växte i princip upp ihop så vi har ju känt varandra hela livet, vi är ju dessutom släkt så vi va la så illa tvungna, hehe men har ändå lyckats hålla kontakten i alla år. Charlotte lärde jag känna i första klass så det är väl en 20 år där i alla fall. Och Emelie lärde jag känna på högstadiet så det är över 10 år där med. SHIT va gammal man är!!!!! Tänk när man sitter där och är 40 bast och fortfarande har kompisar som man känt i 30 ÅR!!! Helt sjukt.. men så himla skoj. Skulle ju aldrig kunna önska mig bättre vänner. Alla har sina olika egenskaper som man bara älskar och det är väl just därför man lyckats hålla kontakten och att vi kan ha så fantastiskt skoj tillsammans, Jag menar hur ofta är det ett gäng med tjejer som lyckas med något sånt??? Det ska ju alltid vara massa intriger och stuff annars.. men inte med oss. Inte på det viset i alla fall. Självklart har väl vi haft våra dispyter men inte på någon såndär "ska aldrig mer prata med henne " nivå.
Och det är helt underbart!!!

I LÖÖÖÖV MY POLERS!!!! hehe

Inga kommentarer: