onsdag 20 augusti 2008

Gnällig..

Usch jag är trött, har ont överallt. Vill inte jobba, är för fet, trivs inte med mig själv idag. Suck! Har dåligt samvete för att jag inte orkade promenera idag, hade för ont i fötterna. Lilltån gör fortfarande ont stundtals. VILL HA MIN SOFFA NU!!!! Jag sitter ju aldrig ner längre för det är inte skönt att sitta på golvet när man är hemma. Jävla soffjävel! Så nu har jag gnällt färdigt.

Till något roligare...
Red idag igen, tredje dagen i rad, Bra jobbat Linda. Nino var svinduktig, gick i kalasbra form i traven men orkade inte riktigt i galoppen idag. Tro jag det så kvavt det va när vi red. Ska nog rida imorgon med, men han har egentligen vilodag. Men han kan vila en annan dag=)

Ser fram emot kräftisen på lördag, ska bli mys! Ser även fram emot vår konferans.. men det är ju ett tag kvar! Suck, jag är toktrött och så har jag 8,5 timmar kvar att jobba. Suck igen... jaja jag får la göra nåt så tiden går.. men jag orkar inte.
Ursäkta mitt gnälliga inlägg... suck

2 kommentarer:

Elle sa...

Men, du e ju världens bästa Lövgren ju!!!

Linda! sa...

Tack det va snällt=) Bättre dag i dag dock..