tisdag 26 augusti 2008

Vad hände egentligen....

Snackade lite om åldrar och sånt idag och insåg med ve och fasa att nästa år blir jag 27!!!!!! Alltså jag känner mig som om jag inte är en dag äldre än 20. Så kom vi in på våra föräldrar när min mamma var 27 så var jag 9 år gammal, min bror var 7 och min lillasyster var på G så att säga.
Jag känner ju att jag kan ju knappt hålla reda på mig själv så det är väl tur att man inga barn har än =) Ja nu går det bara utför, suck. Men lika glad för det är jag....

På lördag är det dags för lite galej igen, har vart mycket galej den sista tiden. Men vad gör det?! Det är ju trevligt, bara lite dyrt =) Men det får det vara värt för på torsdag fyller världens bästa Peter år, och han ska vi fira på lördag.
Oj vad jag ska käka ribs, riktigt längtar.. så gott så gott.
Men va svårt det är med presenter. Men jag tror att jag har kommit på en grej, det är väl inget han uttryckligen har önskat sig men jag tror han blir glad i alla fall. Min lilla älsklingsgubbe. Hade jag varit miljonär hade han fått sig sin Lambourgini (eller hur det nu stavas) för det vet jag i alla fall att han önskar sig.. men nån gång så kanske...

Usch hatar verkligen att jobba nätterna, så ensamt! Så vet jag att Peter ligger ensam hemma i lägenheten och sover så gott men är alldeles själv. Får nästan dåligt samvete för att jag jobbar natt ibland. Vill ju ligga bredvid min gubbe under det varma goa täcket. Längtar efter sängen nu. Det känns att jag har jobbat dagen idag med, usch 10 timmar plus 10 timmar. Inte så välplanerat.
Jag hade chansen att vila mig idag men då hade ju Peter varit och köpt Wii Fit så jag var ju bara tvungen att provspela. Det var ju så skoj så jag fastnade totalt.
Men men 4.5 timmar kvar så är jag på väg hem till sängen... längtar.....

Inga kommentarer: