söndag 24 augusti 2008

Ps. I Love You



Pratade en sväng med Elle i telefon tidigare och hon och Micke satt och kollade på en film som heter Ps Ilove you, denna rekommenderades starkt, så jag tänkte, why not så vi laddade hem den. Jag har ALDRIG gråtit så mycket till en film som denna. Elle sa att man gråter och skrattar om vartannat, jag kan ärlig säga att jag lipade till 99% och skrattade 1%. Men va bra den va, men såååååå sorglig. Ser ut som en rödsprängd smurf i ansiktet nu =)




Igår va vi på Kräftkalas hos Virran och John, nästan hela gänget var samlat vi saknade dock Balle och P1 för dom skulle på nåt sketet bröllop och struntade helt i oss tydligen =)

Det var i alla fall huuuur trevligt som helst, det är det ifs alltid när vi ses allihop så jag hade inte förväntat mig något annt. Det va bugg och det va Nintendo spelade och givetvis kräftor i mängder och spriten flödade som aldrig förr.




Va bara tvungen att lägga in denna bilden på fisen..
Nu tror jag det är ca 4 veckor sedan hon blev parad.. och det känns ju som det har tagit sig men vi får vänta och se. V 40 är det dags i så fall..
Puss och Kram till alla goa vänner som gjorde gårdagen till en lyckad kräftskiva. Ni är bäst!!

Inga kommentarer: