måndag 29 december 2008

DET SNÖAR+ Nyårsafton

Sällan har jag blivit så glad som när jag nyss kikade ut och ser att det snöar! Jag älskar snö!!! Allt blir så ljust och fint och det är så mysigt så! Hoppas det kommer massa snö, negativt dock, Nino har inga Snowgrips så det blir till att ha en hög växel när man rider så det inte klumpar sig under hovarna, då kan det gå illa som bara den.

Nu är det i alla fall bestämt att nyårsafton firas hemma hos Virran och John. Tyvärr blir vi inte hela gänget då Emelie och Niklas har sina 2 småttingar att tänka på och nyårsfest brukar ju inte vara barnvänligt om det inte är fler med barn som är med. Och det är nog inte jättelätt att få någon att vilja vara barnvakt just den dagen. Det är ju nästan svårt att få hundvakt till och med. Men en vacker dag sitter vi nog där hela gänget samlat med små knoddar, det hoppas jag i alla fall. Det hade ju vart så jäkla skojigt!!! Va mycket grejer man hade kunnat göra och skylla på att det är för barnens skull=) Hehe nu svävar jag iväg lite...

Nä nu ska jag krypa ner i soffan här på jobbet och läsa Cesar Millans bok, Cesar och hans hundar och titta på snön, så det inte slutar snöa..

Inga kommentarer: