tisdag 9 december 2008

Vintern??

Vinterjackan verkar vara överskattad hittills denna sk vinter. Var är snön?
Jag har inte ens plockat fram min vinterjacka än, finns ingen anledning. Det är ju för bövelen plusgrader, även nattetid. Visst det är inte många grader men ändå! Jag vill ha snö nu!!
Dessutom vill jag verkligen krypa ner i sängen nu, har snart varit vaken i 24 timmar, kan aldrig vara hälsosamt. Men vad gör man inte.. man har ju djur att ta hand om, då kan man inte ligga o sova hela dagarna. Men idag blir det sova av, hoppas att inte Lexa mår illa mer. Orkar inte!
Ska ta en längre runda med henne nu på morgonen och hoppas att jag kan få sova i alla fall 7 timmar i streck. Borde gå, vi motionerade massa igår, så hon är nog fortfarande lite trött i kroppen, hoppas hoppas,

från den trötta Nattugglan

Inga kommentarer: