onsdag 24 december 2008

Nu är Julen slut!

Äntligen, om man får säga så, så är denna jul över, visst det har vart en trevlig jul, men inte som vanligt. Det känns inte detsamma när mormor inte är med.
Var och hälsade på henne idag, oj oj, lilla älskade mormor, hon är så söt. När sköterskan frågade vad hon ville dricka till maten så svarade hon- BRÄNNVIN!! det är rätta takter det mormor, det visar att du är på väg tillbaka! Och det hoppas jag verkligen. Vet inte vad jag ska ta mig till utan henne, har ju växt upp med henne och hon har vart som en mamma för mig när jag var liten. Så jag vägrar tro något annat än att detta ska gå vägen! Och "morfar" Lasse, älskade gubbe, vet inte hur han skulle klara sig utan henne. Kramade honom idag som jag aldrig kramat honom innan.
I övrigt har det varit en massa, massa mat, julklappar och mys med familjen. Det är ju det som är det allra allra bästa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är löjligt nöjd med vinnar låten måste jag säga =)

Linda! sa...

Haha kan tro det