lördag 20 december 2008

Årssammanställning!

Ja, vad har då hänt år 2008?

*Jag fyllde 26, uah

*Bror genomgick ytterligare en hjärtoperation, denna gången med en ny teknik via ljumsken
som än så länge har visat sig fungera fantastiskt bra.

*Jag började arbeta natt, vet än inte riktigt vad jag tycker om et faktiskt.

* Peter bytte arbetsplats och jobbar numera för XDIN och trivs grymt bra där.

*Vi hade en grym sommar på Orust både bara vi (la familja) och vänner..längtar tillbaka

* Vi flyttade ifrån lilla ettan och tillbaka till "min" läghenhet i olskroken. Rena palatset =)

* Många, många besök på Park Lane har det blivit..är ganska mättad nu

*Nino har varit frisk hela året och vart ute och tävlat lite med carro, skoj.

* Lexa lurades och låtsades vara dräktig men hon ljög.. inte bra Lexa.

* Vi har planerat lite på vår kommande Thailands resa, tror vi bokade den i början på året.

* Mormor fick 2 hjärnblödningar och är fortfarande på sjukhus, vet inte än hur detta kommer
bli i slutändan men jag håller tummarna varje dag och tänker på henne hela tiden.

* 10 år sedan Backabranden.. sjukt fort tiden går, snart e man pensionär.

* Min lillasyster fyllde 18 år!! Stora tjejen nu!

* Världsekonomin gick åt hel*ete, det går fortfarande på tok åt fel håll.

* Emelie fick sitt andra barn, en go liten tös vid namn Filippa, och Hugo fyllde 2 år!

Nu orkar jag inte skriva mer för tillfället=)
Men vi hoppas på ett bra 2009, i det stora hela har 2008 varit ett riktigt bra år, det är nu sista månaden som vart tung med mormor osv... men vi håller alla tummar som går.

Inga kommentarer: