onsdag 3 december 2008

Skithus och funderingar..

Huset vi kollade på igår va ett skämt. Mäklare kan verkligen konsten med att ta bilder alltså. Men herrejisses, detta hus, visst köket va kanonfint, verkligen, men resten var fallfärdigt. Sprickor i tak och väggar, sprickor i fönstren, dragit som fasen i ett av rummen och det såg förjävligt ut helt enkelt. Som tur är så har man all tid i välden att hitta sitt drömhus, så en vacker dag så står det där....



Mormor är fortfarande inte helt vaken och mamma mår fortfarande pyton. Den stackaren har en puls som pendlar mellan 100 och 150 i viloläge, man ska ha typ 60-70 nånting. Imorgon väntar nya tester på hjärtat för att se om det är blodproppar eller rentav ett hål i hjärtat, Scary stuff det där, men jag slår ifrån mig det. Så funkar jag, jag kan inte oroa mig riktigt för än jag är säker på att jag behöver det så att säga. Så jag skiter i att tänka på det helt enkelt. Svårt men man mår bäst av det tror jag...



Idag har det för övrigt varit en bra dag. Kom till stallet vid lunch tid och fixade och donade där och sen när jag red ut så var det uppehåll hela tiden, ritkigt najs faktiskt. På bilden äter Lexa lite lunch bestående av Ninos bajs, mycket gott i hennes tycke. Usch! Hade Lexa med mig ut på ridturen idag, jäklar vad hon fick springa, men hon behövde det. Så nu ligger hon här på mattan bredvid mig och är helt utslagen...
Have a nice day

Inga kommentarer: