fredag 5 december 2008

Ice Road Truckers och Thailand

Kollade på Ice Road Truckers ikväll, verkligen älskar den dokumentärserien, har ingen aning om varför men jag tycker det är fräckt när dom kör lastbil över frusna hav och sjöar..

Jag längtar så jag håller på att spricka.. vill till Thailand nu. Ska försöka träffa Virran och John i nästa vecka för att göra upp en reseplan samt kolla hotell osv.. bara det längtar jag till.
Ska bli så sjukt gott att komma iväg och nu är det bara ungefär 2 månader kvar. Det va över ett år sedan vi bokade resan och nu är det snart dax, känns lite overkligt. det är ju en helt annan femma än att åka till typ charter.. Sitter och surfar på Thailand och bilderna därifrån är ju helt ofattbara. Kan det se ut så? Kan det verkligen vara så fint? Jag trodde inte att paradiset på jorden existerade men det gör det tydligen.. och jag ska dit!!!!!

Inga kommentarer: