tisdag 16 december 2008

Detta är min blogg och mina åsikter

Oj Oj, vilket liv det blev ang mitt blogginlägg om Linda Larsell. Detta är MIN blogg, här skriver jag ner MINA åsikter om vad JAG tycker och tänker. ANONYMA kommentarer undanbedes, för det intresserar mig inte. För att visa människan jag tycker beter sig väldigt dåligt så kommer här ett klipp från Insider så kanske alla som läser förstår varför jag inte kommer skriva ett enda positivt ord om Linda Larsell, not now, not ever!!!



Hon har även kontaktat Expressen och lipat för att hon gjort bort sig i Tv och försöker få folk att tycka synd om henne, men den gubben går inte..här är ifrån expressen.

Jag framstår som en idiot"
Linda Larsell, 32, är rasande på Kanal 5 efter att ha sett sig själv på tv i "Sanningens ögonblick". - Jag framstår som en kallhamrad idiot, en skattesmitare och en lurendrejare, säger hon och kräver nu att kanalen visar samtliga inspelade frågor.



Det var inte första gången för Linda i tv. I april i år medverkade hon i TV3:s "Insider" där hon anklagades för att ha sålt sjuka och skadade hästar.
- Men där fick jag åtminstone försvara mig.
När Linda sätter sig i heta stolen i söndagens "Sanningens ögonblick" ställer programledaren Pontus Gårdinger frågan om hon kommit dit för att rentvå sig.
- Ja, lite, svarar Linda.



"Blev helt paff"
Men för Expressen förklarar hon att det inte alls var tanken från början.
- Jag hade ingen aning, jag blev helt paff, säger hon.
I stället är hon arg för att Kanal 5 bara tagit med fyra frågor, samtliga med fokus på hennes hästhandel.
- Det är fruktansvärt dåligt. Jag framstår som en idiot.
Efter programmet ska Linda ha mottagit en mängd telefonsamtal, en del hotfulla.



Var införstådd
På Kanal 5 menar man att Linda var införstådd med att de skulle klippa i det inspelade materialet.
- Det kan förekomma att alla frågor och svar inte visas, säger kanalens presschef Dan Panas.

11 kommentarer:

Anonym sa...

det verkar som det har lugnat sig på din blogg nu =)

Anonym sa...

väldans va de va livat här inne =)

Linda! sa...

HAHA visst är det bra =)

Elle sa...

Tro mig, det LÄR komma mera! :o)

Nathalie sa...

Nyligen så köpte linda larsell en PROMENADHÄST med HOVBROSKFÖRENING och lovade att ha den som promenad /lättare ridning det den höll för. Några dagar efter hittar fd ägaren den för försäljning som tävlingshäst :s fast hästen uppenbarligen inte håller för detta. fd ägaren är helt förtvivlad och har försökt att köpa tillbaka men får inte ,så nej linda är ingen vettig människa.

Anonym sa...

Nu är Linda Larsell igång igen och denna gång blivit anmäld för det...Rättvisa måste ju skipas nån gång tycker man...

Anonym sa...

Är hon anmäld igen???? Undrar hur många gånger det är nu?? Jag har själv anmält henne pg av lurendrejeri, köpte en "tävlingshäst" Ååå vad hon har gjort mig mycket ont samt barnen...
Väntar även jag på rättegång när det gäller henne.

Anonym sa...

Nej hon är inte anmäld igen, det är ett gammalt fall på 3 år som ska tas upp nu. Alla andra anmälningar är nedlagda av åklagare då det tydligen inte var något fel hon gjort där.

Anonym sa...

Kämpa på !! Någongång vinner någon på den "goda sidan" !!
Kan passa på att varna för Christina Sandahl på Applahästar . Hon köper "vrak" billigt från grannländer o säljer som tävlingshästar "som kan gå hur långt som helst ", hoppar hus etc. Hon fixar med papper o pass o vacc mm mm mm Dessutom så är många hästar i USELT skick , sår, hosta,hälta mm Troligen oxå smärtstillade vid provridning. Min hemsidas gästbok har OTALIGA hälsningar OM henne. Hon har anmält min sida och webhotellet har varnat mig , så jag skriver inte ut namn på Tina eller Applahäster. Varningvarning
// Eva Johansson
www.123minsida.se/plupp

ida sa...

tyvärr så handlar de där klippen om min kompis! (dom som köpte hästen)
linda är en stor skit och det står jag för, jag hoppas verkligen att dom vinner över henne nu!
den människan förstör allt inom hästvärlden.
/ häst älskade tjej

Anonym sa...

Tina Sandahls försäljningsstall är hemskt! Hästarna är magra, såriga och har överben (eller "litet sår i huden" som Tina själv kallade det), boxarna är vedervärdiga, hästarna står i brungeggig sörja och när det är "mockat" har det strötts ca 2 nävar rent spån över allt det skitiga! Usch, enda anledningen att köpa häst från henne skulle vara av MEDLIDANDE till dessa arma krakar som hamnar i hennes händer!