onsdag 25 november 2009

klippa mig?

funderar på att klippa mig..typ kort..till axlarna..har beslutsångest..
Varför vet jag inte..det är ju bara hår för jössenamn..
Brukar få sånna här infall emellanåt, men så ångrar jag mig ofta när jag väl klippt mig..
Men nu är det bra slitet och nästan för långt..Man vill ju se fräsch ut i huvudet lixom..
Inget jäkla tovbolls huvud! Förstår inte folk som inte vårdar sitt hår? Trots att mitt e slitet som fan nu..så får det sig en inpackning då och då..och en tonig emellanåt. Hatar att ha slitet hår..ändå kan jag inte riktigt bestämma mig.. Jag har haft min beskärda del av ovårdat hår..typ när jag blonderade sönder det, alldeles illgult..Blont e en sak..men yellow..no no


Hur tänkte jag här lixom..bortsett från Jay Leno..Guuuult



Men nåt i denna stilen hade vart snyggt..hmm..

5 kommentarer:

emelie sa...

Ja varför inte =) jag har varit på väg oxå och klippa av det, men det är någonting som är så himla jobbigt när det kommer till att klippa av sig håret tycker jag. Gör det så få jag lite inspiration med =)

Linda! sa...

Ja men du passade ju skitbra i ditt kortare hår..var riktigt snyggt när du plattade det.
Jag vet inte riktigt heller varför det är så segt att klippa sig..jag menar vafan..det VÄXER ju ut igen..Nä imon så ryker det nog!! :-)

sun moon and stars sa...

en sak vet jag..ditt hår växer väldigt fort ut...som jag minns det...o snygg frisyr är ju aldrig dumt.......hoppas du kommer på hur du skall göra......kram

Linda! sa...

Jo Sissi..det växer som ogräs och det hade vart kul med en frisyr som du säger..nu hänger det slickat platt runt ansiktet :-) Inget kul..Men idag blir det ingen frisör..fått sova på tok för lite..får se imon kanske. Krma

Helena Forss sa...

Precis den bilden tog jag med till frissan för 1 år sen. Men jag är ju inte lika fager som den tösen.
Jag får stå ut med mittbena och massor av lockar!