söndag 1 november 2009

Helgen

Får uppdatera lite känner jag..Peter kollar på nån dokumentär om Koenigsegg, vilket jag är totalt ointresserad av så jag har låst in mig med datorn i sovrummet en stund..

Ja helgen då...

I Fredags så körde jag och Peter det sista lasset flyttkartonger till nya lägenheten..ett evigt kånkande..Men det underlättade otroligt på lördagen när det riktiga flyttlasset gick.
Vi fick massor med hjälp, Balle, Peter, Magnus, Frida, Pappa, Daniel och Kudde kom och hjälpte oss. TUSEN TACK TILL ER!! Jag, Balle och Frida städade och fixade medans grabbarna slet som djur med möblerna. Vår lägenhet blev tömd och inflyttad på en timma..smidigaste flytten någonsin. Sen kördes ett lass till ifrån Jacobs lägenhet med sängar, tv, byråer och grejer...
Under hela lördagskvällen så packade jag och Peter upp och fixade iordning så mkt vi bara orkade..klockan 23 totaldäckade vi i sängen...

Imorse så väcktes vi av Quattro klockan 05,20!!!!!!!!! Trodde jag skulle dö..men det var bara att gå upp och sen kunde inte nån av oss somna om. Så vi käkade frukost..men la oss igen efter nån timma och slummrade en stund..
Sen gick vi upp och åkte till IKEA..behövdes lite gardinstänger och lite annat kraffs..
Vid tvåtiden kom svärföräldrarna på besök..fick fint porslin av dom..TACK!!
När dom åkte kom nästa gäng...Balle, Peter, Virran, Elle, Emelie och Filippa..Blev lite fika och tjöt..trevligt.Fick även söta ljus med dekoration av Balle (och peter) ? samt en jättefin Orkidée av Virran och elle med familj.TACKAR!!! Sen kom även bakfulla Magnus och Frida..lite mer tjöt..De flesta verkar tycka nya lägenheten är fin...Vi stormtrivs redan..
När alla sen hade åkt blev det lite mos från Oves..och nu är det snart dax för sängen..
Varit full rulle precis hela helgen..känner mig mer död än levande..Så inlägget blev kanske aningen flummigt..
Nä over and Out

Inga kommentarer: