tisdag 10 november 2009

trött och sliten idag

Lexa har varit såååå jobbig idag, trodde nästan jag skulle strypa henne ett tag.
Imorse när vi kom hem så gick vi och la oss, Quattro bredvid mig i sängen :-) Jaaa jag går emot mina egna principer, jag veeeet..men jag kan inte låta bli att låta honom få komma upp.
Hur som helst, Quattro somnade direkt..men Lexa..den lilla råttan!! Hon låg och morrade och småskällde så fort hon hörde minsta lilla ljud..så vansinnigt störande. Så det har inte blivit bra med sömn alls idag faktiskt..är det inte den ena så är det tamejfasen den andra!! Så jag har varit sådär småsur och go hela dagen..fasst det gör inte så mkt med tanke på dagens usla väder, man blir ju kinkig bara för det.

Idag åkte Virran och John till Egypten..dom små svinen :-)
Hade mer än gärna dragit iväg på en tripp nu jag med..jag gillar verkligen inte November. Hoppas denna månaden går undan..Några ljuspunkter är det i alla fall på vägen..lite middagar och kurser osv..så det blir nog bra..

Nä nu ska jag glatt skutta in i duschen och piffa till mig för ännu en natt på gula huset..hua

Over and Out

Inga kommentarer: