tisdag 30 mars 2010

Dagen blev inte riktigt som planerad

Imorse var jag uppe redan klockan sju för att hinna med allt jag ville idag.
Men mina planer gick käpprätt åt skogen.
Var i stallet vid 8 för att rida och fixa så jag skulle bli klar tidigt för att sedan ta en lång promenad.
Men den gubben gick inte..spånet som skulle kommit igår kom ju självklart idag vilket innebar att det inte gick att komma ut med hästen..Suck.
Så jag kom inte iväg med Nino förän klockan 10. Klockan 12 först var jag klar i stallet så det hanns inte med någon långis idag. Börjar jobba klockan 16 och måste hinna duscha och sansa mig lite innan..försöka hinna vila någon timma med..
Men jag hoppas kunna kompenserade dagens förlust av motion imorgon istället.

Maten idag då.. fukost Gröt
Mellanmål Äpple
Lunch ,gårdagens middag dvs Ärtor, Haricot verts, Bulgur samt 2 hemgjorda köttbullar.
Sen blir det ett mellanmål till tror det blir clementin..
Middag vet jag inte eftersom jag jobbar..blir väl troligen någon sallad eller liknande..

Så var det med det..

Over and out

Inga kommentarer: