måndag 29 mars 2010

Grattis Carro!!!!

Till körkortet, du är faktiskt BÄST!!!


Fick det glädjande samtalet vid halv fyra tiden idag :-) Underbart!
Minns precis känslan. Ljuvligt!!
Så direkt när hon ringt så hoppade jag in i bilen och hämtade henne. Hon fick givetvis köra. Så vi tog en sväng till Mölndal och rastade hundarna och sen hem. Kändes skitskumt att sitta bredvid pyttelilla Carro när hon körde. Men det gick bra, hon var duktig :-) Egentligen vore det passande att pika mina vänninnor som närmar sig 30 och inte ännu tagit körkort, men jag gör inte det idag ;-)

A
nnars idag så blev det en 5 kilometare i skatås. Fick med mig både Peter samt Frida och Magnus. Får nog skryta med att jag var den med bäst kondis i samlingen, och min är INTE bra :-) Men jag tror att gänget är nöjda nu i efterhand att jag fick släpat med dom...

Dagens mat : Innan jag la mig imorse blev det ett äpple
Frukost, eller vad jag ska kalla det blev en omelett
Middag Hemgjorda köttbullar i ugnen och till det åt jag bulgur, ärtor och haricot verts
Kvällsmellis, Knäckebröd
Och motionen var som sagt en timma i Skatås tillika 5 kilometer.

Imorgon ska jag försöka hinna med 7,5 km, men eftersom jag ska rida med och börjar jobba klockan 16 så får jag se vad jag hinner med.

Önskar er alla en god natt

Over and out

Inga kommentarer: