söndag 14 mars 2010

Helg...

Ja min helg har varit fullspäckad som vanligt när man är ledig...
I lördags så vart jag tidigt uppe i stallet och red och fixade med allt som ska fixas. Ridningen var sisådär. Red i padocken på GFRK samtidigt som några höll på att bygga bana med diverse hinder där, å Nino var lite stirrig och springig. Men det gick okej får man väl säga. Blev lite lätt förbannad när hästfan vägrade kliva över några bommar på marken. Gick inte ens att få över honom när jag försökte leda honom. Så han vann den ronden. Så nu ska det tränas på bommar framöver!!

På kvällen käkade vi en god middag på resturang Michelangelo i Kålltorp. Väldigt trevligt och goa folk som var med. Sen kikade vi på melodifestivalen hos Magnus och Frida och sen tokdäckade jag så vi åkte hem :-)
Alltså jag vet inte riktigt vad som hände. Jag drack en öl och 2 glas vin på resturangen, sen petade jag i mig 2 öl och tre jäger, alltså små jäger. Och jag blev plakat!! Jag menar verkligen tokpackad!! I vanliga fall kan jag dra i mig bra mycket mer och inte ens bli hälften så full. Helt sjukt!! Så strax efter klockan 22 på kvällen så fick vi helt enkelt åka hem. Klockan elva sov jag :-)
Så idag har jag varit lite smårisig. Huvudvärk som bara den och lite slö.
Ja , jag är i shock, fattar verkligen inte hur jag kunde bli så dålig. Men men..
Vi har i alla fall varit på middag hos mina föräldrar idag, vilket var trevligt. Lasse kom förbi med..mysigt!

Nu ska jag nog parkera mig i soffan och ladda inför en ny vecka..utan alkohol :-)

Over and Out

Inga kommentarer: