måndag 15 mars 2010

Måndag

Ja ny vecka dårå..
Idag har jag haft sjukt massor att göra, fin svenska va :-)
Började dagen med en promenad med hundarna.
Sen kom Peter hem på sin lunch, då körde jag honom till jobbet och sen vidare till stallet. Där spenderades större delen av dagen.
Ridningen gick mycket bättre idag, gött!
Sen var det en snabbvända hemma..plockade med mig Quattro och for till Lindome och hämta upp fröken Sundström och en valphund, som för övrigt inte är valp längre utan blivit ett helt år!!!! Grattis Tubbe!!!
Vi drog i alla fall till GMBK, och tanken var att vi skulle träna hund.
Ja....motovationen ssprudlade och vi gick igenom samtliga moment med bravur. Men nu ljög jag, massor :-) Vi fick inte gjort någonting alls nästan..hundarna fick i alla fall lekt lite, det gillades.
Sen tillbaka till Lindome där fröken Weick väntade. Kaffe och tjöt, görs allt för sällan!! Tillbaka hem, skyndade mig in och bytte hund och åkte direkt till jobbet. Och här är jag nu..Det har alltså varit full jäkla rulle hela dagen! men jag gillar det..
Ocn mina vänner....Jag älskar er!!!

Och du, förlåt för att jag var för upptagen med mig själv i lördags, jag skäms!!
Tänker på dig!!!

Over and Out

Inga kommentarer: