fredag 19 mars 2010

Första dagen

Har hittills gått väldigt bra..
Blev lite gröt till frukost och ett stort glas vatten.
Ett äpple till mellanmål och en god smothie till lunch.
Mellanmål igen bestående av ett päron och vatten såklart.
Nu håller jag på med något som ska föreställa en middag :-)
Jag måste käka lite mer protein så det blir en sallad på tonfisk, ägg och keso, och vatten såklart :-)
Till tv´n ikväll blir det ett gäng morötter.
Planerar jag min dag så funkar allt faktiskt bra, så det är så jag får lägga upp spelet.
Dagens motion blev ett ridpass på 70 minuter, varav 55 ganska intensivt i ridhuset. Nino var helt grym!!!
Givetvis har det blivit lite småpromenader med hundarna, med det går ju inte att gå ordentligt ännu.
Längtar tills det är barmark så man kan ge sig ut på dom långa goa promenaderna igen...
Nästa vecka ska jag försöka peta in något pass på friskis åxå.

Var för övrigt och hälsade på lilla mormor idag med. Blev förvånad över hur pigg och med hon var. Åt mat själv och pratade massor, det gör mig väldigt lycklig. Hade med Quattro in till henne åxå och det tyckte hon väldigt mycket om.

Ikväll är jag gräsänka då Peter är i skåne. Så jag ska bara slappa resten av kvällen. Imorgon ska jag upp tidigt och släppa ut hästarna.
Önksar er alla en underbar fredagkväll..

Over and out

Inga kommentarer: