onsdag 17 mars 2010

Leeeeedig!!!

Japp nu har man lite långledigt! Så härligt..
Kommer nog gå in nåt pass på G4 nästa vecka, men det är så skönt att kunna välja själv. Jag älskar att ha flexibiliteten. Jag har mina fasta 65% sen kan jag välja att gå in lite extra hur jag vill. Inga tvång, inga måsten, i love it! Livskvalitet!

Imorgon börjar ett nytt spännande kapitel.
Jag vill inte skriva eller lovorda något för mycket innan jag vet exakt vad det handlar om. Men jag är sjukt taggad!!! Jag har en utmaning framför mig kan man säga, och jag ska göra mitt bästa för att klara det! Jag kommer klara det. Sen om jag inte vinner första pris, det skiter jag i...men jag kommer vinna även om det inte blir något pris. Jag vet att jag kan!!! Som sagt, mer om detta imorgon..lovar.

Ikväll blir det bio med några vänner. Tim Burtons Alice i underlandet, i 3D. Har inte sett någon biofilm i det formatet så bara det ska bli lite skoj faktiskt.
Hoppas verkligen att det är värt att missa Greys för denna filmen :-)

Önskar alla er alla en fin kväll, så hörs vi imorgon..

Over and Out

Inga kommentarer: