onsdag 11 mars 2009

Ännu en dag

Idag var jag i stallet redan 9,30 och fixade och donade. Tog ut Nino på en mysig vårrunda, det var väldans mysigt. Vi passade även på att ta en sista promenad med Lexas kompis Ronja. Lexa åker nämligen på fredag morgon..väldans tråkigt och ännu mer ensamt om kvällarna, men snart är hon hemma igen. Och det ska bli så mysigt med valpisar, måste verkligen hälsa på dom sen. Hoppas bara att allt går som det ska och att det är MÅNGA små ulliga Schäferbäbisar..Åhh finns det något sötare? Skulle lagt upp lite bilder på tjockisLexa men hittar inte datakabeln..suck

Klockan 19 ikväll ska jag på nattmöte på jobbet, så löjligt tråkigt!!
Men nu kanske jag äntligen kan få svar på om chefen har kontaktat Securitas så dom kan köra lite ronder hos oss, förmodligen har han inte fixat det och då kommer jag bli sur. Vår säkerhet måste väl ändå gå före budgeten kan tyckas? Blir väl som vanligt ett mindre krig med chefen.
Får väl be några G4Sare att smygronda annars =) Psssst Virran, du kan ju alltid komma på en kaffe till helgen hehe..
Nä jäkligt obehagligt med alla obehöriga som smyger runt i huset, nu har jag inte varit där på över en vecka så det ska bli spännande att höra om min kollega har fått fler oväntade besök.
Skulle ha köpt den där elpistolen i Thailand i alla fall...

Inga kommentarer: