torsdag 26 mars 2009

Lite irriterande..

Idag har jag varit och lämnat in min telefon för andra gången, kan ju hoppas att dom inte får igång den så jag får en ny för denna vågar man ju inte lita på..suck. En helt ny telefon som inte går att ladda, är det nån idé att skicka den på lagning femtielva gånger då? Tycker ju inte jag, men hur som..
Efter denna trevliga aktivitet så mötte jag upp Peter <3 för lite lunch. Jag tyckte jag var svinnyttig som tog en Wallenbergare, ehh TUR att jag inte käkade upp hela för det visade sig att en sån är 12 points, 12, hallå det är ju nästan hela dagskonsumtionen!!! Men som sagt..jag hade lite misstankar mot denna köttbit och det visade ju sig vara rätt så lucky me, eller nåt.
Sen stack jag iväg till mormor och Lasse en sväng..det var trevligt..
Nu är jag hemma och så rastlös så jag vet inte vad jag ska ta vägen riktigt. Saknar Lexa!!
Men åhh, föresten ni som vill se hennes 10 valpar!! Kolla in www.schlossmosbach.se och klicka er vidare till valpar..där lägger dom upp bilder vecka för vecka..
Dom e såååå söta!!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig! utan hund e inge kul...Du får komma hit om du inte har nått annat för dig =) Här e de hundar högt och lågt och inte nog med det en liten men VÄLDIGT söt Hugo-fjant =)

Linda! sa...

Ja det va ju bara typiskt att du redan gått 1,3 mil med dom=)
Blir inte så mycket "hund" över då =)

Linda! sa...

Hugofjant e söt han, gick det nå bra med skrindan?

Anonym sa...

Var lämnar du in mobilen?
hade själv problem med en mobil som dog i Gbg och den ville ingen ta emot å laga - omöjligt påstods det. Fick tips om Megalans långt ut på hisingen och de fixade den utan snack, fick lånetelefon under tiden.
http://www.megalans.se/service.html

Anonym sa...

Lexus har klarat sin uppkörning =) men Casper får nog övningsköra lite till, han har en bit kvar innan han är färdig men övning ger färdighet =)

Men Casper och Divan skulle behöva MINST 1,3! De e bara att ta dom vet du =)

Linda! sa...

Bra idé Virran!! Ut och härja i skogen med 2 KAMPHUNDAR!! Det e grejer det!! Undrar om jag vågar *asg*

Helena! Det har itne vart några problem med att lämna in den, Ericsson har 24 mån garanti. Problemet är ju att telefonen har ALDRIG funkat, den är helt ny. Så jag tycker ju att dom borde ge mig en ny, istället för att skicka en splitterny på lagning..