lördag 7 mars 2009

Lördag morgon

Ja då har klockan just passerat 8 och jag har varit uppe i drygt en timma. Tagit en kopp kaffe och rastat vovven. Men jag undrar fortfarande varför jag är uppe?
Vi var ju trots allt ute igår så jag borde vara dödstrött men tydligen så börjar jag bli vuxen eller nåt för jag har insett att man faktiskt inte behöver bli dyngrak varenda gång man festar till det lite. Känns fortfarande ovant att säga att jag drack lagom =)

Kvällen igår var i alla fall mycket trevlig.
Vi mötte upp Peters kollegor på Joe Ferellis för lite käk. Jag testade deras ribs och man kunde faktiskt beställa en halv gris istället för en hel så det gjorde jag. Det var riktigt gott men jag får nog ändå sägga att Hard Rock är strået vassare gällande ribsen.
Det blev nån öl innan maten och sen en till maten och till efterdrink tog jag en Kaffe Karlsson, det va hur gott som helst. Som Irish Coffe fasst med Baleys istället mums.
Sen gick vi "vidare" till Dancing Dingo, där var det inte en käft förutom vi, vilket var trevligt för då kunde man faktiskt prata med varandra. Balle och Hero var ute och slirade lite så dom kom förbi och tjötade lite skit vilket var väldigt trevligt.
Strax innan kl 01 så tyckte vi att det var färdig utgångna så vi tog en taxi hem. Dök i säng båda två och somnade direkt, men vaknade då strax efter 7 idag =)
Peter har åkt iväg och ska jobba idag så jag får väl sysselsätta mig med städning eller så och sen besöka mormor...
Over And Out

Inga kommentarer: