lördag 14 mars 2009

Snälla, Snälla, Snälla

Den låten kommer troligtvis låta Schnälla,Schnälla på kalaset den 21e om jag känner mig själv rätt. För jag gissar att den kommer spelas på full volym ,eller vad tror du Elle?
Hur som, fan, den börjar bli rätt bra den låten alltså...kommer garanterat bli en sån som fastnar. Trodde jag aldrig att jag skulle tycka, men jojo..

I alla fall, idag, eller igår rättare sagt, så hade jag världens mysigaste ridtur med Nino.
Snön låg faktiskt kvar när vi begav oss ut, och för en gång skull så höll jag med Nino om att galopp större delen av rundan är det enda rätta. I vanliga fall brukar det vara mest han som tycker att man ska springa som en tok HELA vägen, men idag fick han sin vilja igenom.
Oh jösses vad vi susade fram i snön, och det var så grymt skoj. Tårarna och snoret rann som bara den men lika glad för det var jag...
Vet inte när jag fick rida i snö sist, längesen var det..

Lexaskruttan kom inte iväg idag som planerat, och detta pga av snön. Mig gör det inte ett skvatt att jag får ha henne kvar ett tag till =) Samtidigt som jag tror att hon ska föda stup i kvarten så det är gott när hon väl kommer iväg, vilket troligen blir under helgen nu.
Hon har det ganska jobbigt verkar det som. Noll energi och varm och eländig mest hela tiden..Min lilla fis...

Och annars så hade dom säkerhetsmöte här på jobbet igår, men har jag fått reda på något, NEJ, blir jag förvånad, Icke... SUCK!!!

2 kommentarer:

Elle sa...

:o) Japp! Schnälla, schnälla... Åsså kanske lite rödvinstårar på det om vi har riktigt tur! Helst så där så att snoret rinner okontrollerat! ;o)

Linda! sa...

HAHA ja det tycker jag vi satsar på helt enkelt =)