måndag 2 mars 2009

Jävla Idioter

Ja då var man redan tillbaks på jobbet, igår var man i Thailand och idag på jobbet. Hmm.
Mindre kul när man kommer till jobbet och det har vart inbrott här 4 ggr under tiden jag har vart ledig. Eller ja inbrott och inbrott människan som vart här har tydligen haft nyckel med.
Så jag sitter här på helspänn nu...
Sista gången de var här så var det 2 killar, dom hade alltså traskat rakt in på gruppbostaden här. Min kollega hade ropat efter dom och frågat vad dom gjorde här, då hade dom bara iskallt stått och stirrat på henne sen bara gått fram till vår ytterdörr, knäckt sönder nödöppnar kåpan och knallat ut i godan ro..what lixom?
Securitas hade vart bra dock, de var på plats inom 10 minuter, med hund och kollat så ingen obehörig varit kvar, så det är skönt att veta att dom kommer i alla fall. Men när nåt händer så är 10 minuter alldeles för lång tid.
Så jag har just skrivit ett mejl till min chef om att jag tycker att dom ska sätta in extra bevakning här. Fan va läskigt det är. Brrr...
Skiter knäck vid minsta lilla ljud...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va jobbigt!
De e nog dax att byta till G4 så e dom snart plockade =)

sun moon and stars sa...

men då måste ni ju byta låsen eller vad....är det inte gjort......suckar.....låter inte kul alls........

Linda! sa...

Jodå låsen är bytta men dom kommer in ändå på nåt jävla vänster..