tisdag 17 mars 2009

Oh Crappy Day...

Har haft en rätt dålig dag får jag säga..
Va tvungen att tvätta så det var att stiga upp kl 8, inga problem så sätt..
Men sen när jag ska mangla tvätten så fastnar ett påslakan i mangeln? Där stod jag och slet och drog som ett djur men den gick inte att rubba.
Fick ringa fastighetsskötaren, men jag hade inte tid att vänta på honom för jag ville vara tidigt i stallet..
Tidigt blev det inte, var där strax efter kl två..
Fick börja direkt med att laga Ninos box för han hade återigen sparkat av en planka så det var ett stort hål i väggen, vill ju inte gärna att han ska sparka till och fastna där med sin lilla fot..
Blev tillslut åtminstonde en mysig ridtur både inomhus och utomhus..
Åkte hem ifrån stallet och givetvis fanns det inga parkeringar..fick snurra runt som en tok tills jag precis hann se när en Nisse åkte så jag snabbt kunde ta platsen..
Väl hemma en snabb middag och dusch för att sen som toppen på isberget åka till jobbet=(
Inser att detta är en riktigt gnälldag, och jag vet faktiskt inte varför..
Ska i alla fall till frissan imorgon och om jag hinner så ska jag skriva in mig hos viktväktarna...Har stått still allt för länge på vågen nu och jag inser att jag återigen äter för dåligt och för sällan..Har NADA fantasi..Så tanken är att jag ska hänga på Emelie och hennes mamma sen på fredagsförmiddagar till VV.. i alla fall de veckor jag inte sover på förmiddagen..
saknar Lexa och Peter..

Inga kommentarer: