fredag 20 mars 2009

Äntligen helg och fest imorgon..

Åh va skönt det är att få vara ledig heeeela helgen..
Det har känts som om jag varit på jobbet varenda dag sen i fredags, vilket i och för sig stämmer, för jag har bara vart ledig måndag natt och det räknas knappt. Det som har vart lite positivt med det hela är att Virran har jobbat lika dumt så man har kunnat snacka bort en timma eller 2 under natten...Men åh vad segt det har varit..Det har inte hänt ett endaste dugg, de boende har sovit som små änglar på nätterna, vilket åxå är jätte bra..för då mår dom bra..men egoistiska jag får ju absolut inget alls att göra. Så tiden seeegar sig fram.

Imorgon blir det KALAS!!!! Elle och Micke ska ha inflyttningsfest samt att Elle fyller år!!
Ska bli så skoj att träffa allihop samt att det faktiskt är en hel del folk som jag verkligen inte känner som kommer, nya människor = skoj, tycker jag i alla fall.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag har världens goaste vänner och det är så kul när vi ses allihop. Och som lite grädde på moset så kommer faktiskt alla våra respektive otroligt bra överens så dom brukar sköta sig ganska bra själva =)
Dags för lite sömn..

Inga kommentarer: