onsdag 18 mars 2009

Oj oj..trött

Puh..efter att ha jäktat hem i morse för att få sova lite så satte jag av mot Stenungsund..
Fick i alla fall sova ca 5,5 timmar vilket ändå var rätt okej.
Det var ju soligt och härligt ute så jag var inte så kinkig för det.
Sen väl i Stenungsund så var jag hos frissan på Studio West, jäkligt bra ställe..och min frisör är himla gullig, typ i samma ålder som mig och en riktigt glag skit..så det var trevligt.
Det allra trevligaste där är att när man får håret tvättat och man ligger i en massagefåtölj..LYX!
Efter färg och klipp så gick jag loss på hårvårdsprodukter, hmm blev en dyr historia men det får det vara värt..
Sen hem igen och inser att, FAN jag ska ju jobba inatt igen..suck...Hade totalt förträngt det..men men..nu e man här igen..Väldigt trött dock..

2 kommentarer:

Anonym sa...

va e bilden då?

Linda! sa...

Hittar inte mobilkabeln=) Du får se imorgon =)