lördag 14 mars 2009

Lexa has left the buildning

Ja då har lilla skruttan åkt hem till Jeanette och Torgny..
Kolla gärna in deras hemsida på www.schlossmosbach.se
Känns ganska gott ändå..för hon är såpass otymplig nu att hon orkar inte hänga med mig riktigt. Hon går en meter bakom mig när vi promenerar och hon tycker lixom inte att det är kul. Sen inbillar ju jag mig att hon ska föda hela tiden=) Hon blir så varm så när hon ligger hemma och flämtar så blir jag lite nojig.. Så det är gott att hon kommit iväg.. Nu är det bara att vänta..åh det ska bli så spännande. Vi har slått vad, jag tror på 8 valpar, Jeanette tippar på 7..Så vi får se.

För övrigt denna dag så har jag sovit, ganska bra för en gång skull. Gick upp strax innan kl 15. Sen släpade jag med mig Lexa till stallet, pulade och donade. Ingen ridning idag, nu har Nino gått hela veckan och han har gått riktigt bra med så han var förtjänt av vila.
När vi kom hem vid 17,30 tiden så kom J och T och hämtade skruttan..
Men glad blev jag ändå när jag kom hem för då hade Peter lagat till en Spagetti Carbonara..MUMMA..
Kikade även på melodifestivalen..jag tycker FEL LÅT VANN!! Men jag vet inte vilken jag tycker är rätt heller för inga låtar är ju lixom Schlager längre..Antingen är det för poppigt eller så är det ballader eller så är det bara konstigt...
Men vem vet, vi kanske tar hem hela skiten med denna låten vi valt?
Kan LORDI så kan väl den? Eller??

Inga kommentarer: