tisdag 20 januari 2009

Barack Obama

Grattis då President Obama

Har suttit nu och tittat på den nya presidentens installation.
Stackarn va rätt nervös (konstigt, eh nä) när han svor presidenteden och glömde bort sig lite.
Vet igentligen inte hur mycket jag bryr mig om att USA fått en ny president, eller jo jag bryr mig, men man är väl kanske lite besviken på förra presidenten, det lovas och lovas men det händer ju ingenting. Här snackar vi om världens mäktigaste man och det händer ingenting. Jo han startar ett krig, men hur bra var det då?
Sen tycker jag det kanske är lite väl uppförstorat att Obama är svart, jag menar visst det är väl bra att han är det så sätt. Men valde folk honom pga den anledningen? Jag hoppas inte det.
Personligen tycker jag han verkar vara en vettig karl, och jag hoppas verkligen att han lyckas med det han vill. Men han har ju mycket att "städa" upp efter den förra Presidenten känns det som. Ekonomin är åt hel+"#!%e rent ut sagt, och kriget är ju inte direkt slut..
Jag håller tummarna för USA´s 44de President!

Inga kommentarer: