söndag 18 januari 2009

Ja då var man ett år äldre då...

Då var man hela 27 år gammal då, tragiskt. Men men, vi ska ju alla den vägen vandra..
Hade en jätte bra födelsedag i alla fall. Mina föräldrar, Peters föräldrar, min syster och Lasse var här på dagen, och jag fick lite välbehövliga ting.
På kvällen så kom det ett gäng till och jag fick en superduper bok om Elvis, alla bilder som någonsin publicerats på honom, jätte fin. Så fick jag en låda med olika sorters öl, alltid uppskattat, samt en flaska vin. Det var gulligt av er. Tack Magnus, Kudde, Frida, Totte, Linnea, Syster och Peter, det var en trevlig kväll. Och tack till alla som gratulerat mig, gulligt!!

Eftersom kvällen i går var lugn utan allt för mycket alkohol och framförallt inget krogen, så var jag inte för död för att kolla när syrran tävlade i dressyr för första gången. Hon var superduktig...la upp en liten film innan själva starten gick när hon red runt lite. Så fint ekipage..obs hästen är inte Nino =) utan Uba som Carro rider nu i ett par veckor för hennes ägare är i USA...


Carro och Uba efter tävlingen

Inga kommentarer: